Kerstwens - Reisverslag uit Chiang Khan, Thailand van Marry en Sjaak Groot - WaarBenJij.nu Kerstwens - Reisverslag uit Chiang Khan, Thailand van Marry en Sjaak Groot - WaarBenJij.nu

Kerstwens

Door: Sjaak en Marry

Blijf op de hoogte en volg Marry en Sjaak

24 December 2013 | Thailand, Chiang Khan

Lieve allemaal,

Wij wensen jullie een gezellige, sfeervol Kerstfeest toe.
Geniet van de rust, van elkaar en van de speciale kerstdagen.
Hierbij onze Kerstkaart door een Thais meisje gemaakt.

Hier merk je heel weinig van de Kerst alleen af en toe een gekke kitserige versiering (zie foto) en je ziet hier heel soms iemand met een Kerstmuts op.

Liefs;
van ons uit een warm en mooi Thailand

• 24 December 2013 - 12:24

Henny En Jan:

Jullie ook de beste wensen geniet van alle moois en elkaar. Fijne feestdagen in die prachtige omgeving en een gezond 2014.

• 24 December 2013 - 12:42

Wim Zwier:

Marry en Sjaak,

Geniet nog een dikke week van jullie vakantie. Vooral van die hartelijke mensen en dat warme klimaat. Leuk om al jullie reisverslagen te lezen, waaruit vooral de gastvrijheid en vriendelijkheid van de plaatselijke bevolking opvalt. Zo gemakkelijk om jullie steeds maar weer iets te laten proeven of om iets mee te geven. Dat is wat anders dan de westerse mentaliteit van egocentrisme. Blijf maar lekker daar, want hier is het de hele donker en regent en/of stormt het.
    Serious Request gaf veel extra drukte op school, maar leverde daarnaast veel positieve reclame op via de krant en zelfs twee kortere stukjes op tv bij SBS en Ned. 3. Uiteindelijke opbrengst was super: € 25.000!
    Hopelijk verloopt jullie resterende deel van de vakantie net zo goed als tot nu toe. Tot volgend jaar op d'Ampte.

• 24 December 2013 - 17:16

Linda:

Lieve papa&mama,

Jullie ook heel veel plezier met kerst! Wij denken aan jullie,
    Een hele dikke kus van Casper en Linda

• 24 December 2013 - 20:44

Marianne En Jan:

Marry en Sjaak, een hele mooie en gezellige kerst toegewenst en geniet nog maar lekker van de vakantie. Hier is het regenachtig en grijs.
    Marianne en Jan

• 25 December 2013 - 12:59

Petra Akkerman:

Lieve marry en sjaak,

Hele fijne dagen voor juliie in ver thailand! Geniet nog even volop van alles!

• 25 December 2013 - 13:45

Fam. Nooij:

Lieve buurtjes,

wat een prachtige verhalen weer!!
    Voor jullie natuurlijk ook een Vrolijk Kerstfeest!

Liefs,
    Gerrit, Chariya, Jack en Anita

• 25 December 2013 - 21:07

Paul:

Jullie ook fijne feestdagen en fietsdagen. Bedankt voor jullie mail. Gr paul en tineke

Marry en Sjaak

Lieve lezers, Wij zijn blij dat wij deze mooie reis kunnen maken. Het reisplan is bijna gereed. We beginnen in Bangkok met een korte fietsdag in een kleine groep en ook nog even op bezoek bij ons nichtje Tessa die in Bangkok woont. Daarna gaan wij met de trein of bus naar Chaing Mai en dan begint onze fietstocht van 18 dagen naar Udon Thani. Daarna gaan wij weer met trein of bus naar Bangkok om daar oud en nieuw de vieren. 2 januari vliegen wij weer terug, een ervaring rijker. Via deze site kunnen jullie ons volgen, als wij de gelegenheid hebben om een internet cafe te vinden. Geniet van de verhalen en de foto's, wij gaan genieten van deze fietstocht van ruim 1000 km. Liefs; Sjaak en Marry

Actief sinds 10 Nov. 2013